Welcome to Airport City!

AirportCityGame.com is the Number One place to be when it comes to the hit game Airport City!

Real time chat to other players, trade items together, complete space missions, form & arrange alliances and much much more. It's all here at AirportCityGame.com

Android Banned

Device
  1. Android
Username
Rhoody
Bom Dia,
Minha conta foi banida sem eu ter feito alguma coisa, simplesmente me baniram.
Crie outra conta e me baniram de novo. Já envie e-mail e ainda não me responderam, estou aguardando para resolver meu problema. Obrigado.
O que outras pessoas estão dizendo

Attachments

• Screenshot_20200129-123508.png
    Screenshot_20200129-123508.png
    1.3 MB · Views: 261
Device
  1. Android
  2. Windows PC
Friend Code
04XAZQZM5 and 20JJ8850Y
Username
Fenric82
Bom Dia,
Crie outra conta e me baniram de novo. Já envie e-mail e ainda não me responderam, estou aguardando para resolver meu problema. Obrigado.

Dice claramente que te banearon por violar algún término, puede ser que hayas abierto tu juego en otro dispositivo sin cerrarlo en el otro. Tienes dos opciones: Cambiar la ID del juego o borrar los datos del juego de Google Play Game.

Bom Dia,
My experience is to save screenshots of games at regular intervals, such as screenshots of your alliance, alliance members, and game city maps.
Once you encounter a problem, provide as many game screenshots as possible and ask for the reason clearly
This will quickly allow GI to restore your game account (provided that you have not violated the game rules)

Top Bottom